Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Opublikowany

Przeglądaj gazetki i znajdź interesujące Cię oferty niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz! Nowa aplikacja Okazjum.pl grupuje w jednym miejscu gazetki ponad 300 sieci handlowych z różnych kategorii. Znaleźć tu można promocje w supermarketach i dyskontach, drogeriach i wielu innych sklepach i sieciach handlowych.

Zawsze aktualne promocje

Bądź na bieżąco z ofertami sklepów! Zobacz gazetki, które zostały dodane dziś i nie przegap żadnej okazji. Najnowsze oferty zobaczysz jako pierwsze na liście – tak, by żadna obniżka cen nie umknęła Twojej uwadze.

Łatwy dostęp do ulubionych gazetek

Przeglądaj gazetki ponad 300 sieci handlowych i wybieraj ulubione sklepy jednym tapnięciem w symbol serca. Gazetki wybranych sieci pojawią się w dedykowanej zakładce i zawsze będziesz mieć je pod ręką.

Intuicyjne wyszukiwanie sklepów

Skorzystaj z intuicyjnej wyszukiwarki, by znaleźć interesujący Cię sklep. Wpisz nazwę sieci lub pierwszą literę i jeszcze bardziej zaoszczędź na czasie. Sieci uszeregowane są w kolejności alfabetycznej.


papers-45c887ca36243ba7fbf1524eb197f619fb5f4c75b13be440549f1fdc1a56f493.pngsearch-68be389c7ecbc5a249aceae7345fd95508b9d4999231732f7f77a4773fab6fac.pngcontractors-32d9f3712c09a829d18a74f808de810f30a07da896374dea0fc010022f9c8711.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak sklepy bronią się przed showroomingiem?

36% Polaków posiadających smartfon wykorzystuje go w czasie zakupów stacjonarnych do sprawdzania on-line cen u konkurencji. Tymczasem Amazon opatentował algorytm, który ma ukrócić takie praktyki. Czy jednak okaże się skuteczny?
Od omnichannel do channel-less

Dla klientów niezwykle istotna jest możliwość dokonywania zakupów w sposób, który w danym momencie okazuje się najwygodniejszy – za pośrednictwem smartfona, laptopa lub po prostu w sklepie stacjonarnym. Sieci handlowe zauważyły tę potrzebę, czyniąc omnichannel jednym z najważniejszych trendów e-commerce ostatnich lat. Jednak co w rzeczywistości oznacza to dla konsumentów?
Supermarkety wydają coraz mniej gazetek promocyjnych, ograniczają także ich czas obowiązywania

Strategie promocyjno-asortymentowe supermarketów z lat 2015-2016 zostały poddane analizie porównawczej przez instytut badawczy ABR SESTA. Zauważono, że Polomarket oraz Piotr i Paweł zmniejszyły liczbę publikacji. Według ekspertów, jest to związane z walką o wizerunek tańszej sieci, ale z bogatszą ofertą od dyskontów. 
Nie tylko gazetki – siła rekomendacji w procesie zakupowym

82% internautów poleca znajomym sprawdzone produkty – wynika z badania "Lojalni 2017" przeprowadzonego przez dr Tomasza Barana z Uniwersytetu Warszawskiego. Co istotne – konsumenci zarówno chętnie rekomendują, jak i korzystają z tego typu porad podczas dokonywania zakupów.

Jak aktywnie spędzić zimę?

Kiedy za oknem coraz chłodniej a synoptycy z dnia na dzień zapowiadają opady śniegu ciężko jest się do czegokolwiek zmobilizować. Warto jednak zadbać w tym okresie o swoją sylwetkę, aby wzmocnić swoją odporność i oderwać się myślami od ponurej aury na zewnątrz.