Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Opublikowany

Przeglądaj gazetki i znajdź interesujące Cię oferty niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz! Nowa aplikacja Okazjum.pl grupuje w jednym miejscu gazetki ponad 300 sieci handlowych z różnych kategorii. Znaleźć tu można promocje w supermarketach i dyskontach, drogeriach i wielu innych sklepach i sieciach handlowych.

Zawsze aktualne promocje

Bądź na bieżąco z ofertami sklepów! Zobacz gazetki, które zostały dodane dziś i nie przegap żadnej okazji. Najnowsze oferty zobaczysz jako pierwsze na liście – tak, by żadna obniżka cen nie umknęła Twojej uwadze.

Łatwy dostęp do ulubionych gazetek

Przeglądaj gazetki ponad 300 sieci handlowych i wybieraj ulubione sklepy jednym tapnięciem w symbol serca. Gazetki wybranych sieci pojawią się w dedykowanej zakładce i zawsze będziesz mieć je pod ręką.

Intuicyjne wyszukiwanie sklepów

Skorzystaj z intuicyjnej wyszukiwarki, by znaleźć interesujący Cię sklep. Wpisz nazwę sieci lub pierwszą literę i jeszcze bardziej zaoszczędź na czasie. Sieci uszeregowane są w kolejności alfabetycznej.


papers-45c887ca36243ba7fbf1524eb197f619fb5f4c75b13be440549f1fdc1a56f493.pngsearch-68be389c7ecbc5a249aceae7345fd95508b9d4999231732f7f77a4773fab6fac.pngcontractors-32d9f3712c09a829d18a74f808de810f30a07da896374dea0fc010022f9c8711.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.