Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Oszczędzaj z aplikacją Okazjum!

Opublikowany

Przeglądaj gazetki i znajdź interesujące Cię oferty niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz! Nowa aplikacja Okazjum.pl grupuje w jednym miejscu gazetki ponad 300 sieci handlowych z różnych kategorii. Znaleźć tu można promocje w supermarketach i dyskontach, drogeriach i wielu innych sklepach i sieciach handlowych.

Zawsze aktualne promocje

Bądź na bieżąco z ofertami sklepów! Zobacz gazetki, które zostały dodane dziś i nie przegap żadnej okazji. Najnowsze oferty zobaczysz jako pierwsze na liście – tak, by żadna obniżka cen nie umknęła Twojej uwadze.

Łatwy dostęp do ulubionych gazetek

Przeglądaj gazetki ponad 300 sieci handlowych i wybieraj ulubione sklepy jednym tapnięciem w symbol serca. Gazetki wybranych sieci pojawią się w dedykowanej zakładce i zawsze będziesz mieć je pod ręką.

Intuicyjne wyszukiwanie sklepów

Skorzystaj z intuicyjnej wyszukiwarki, by znaleźć interesujący Cię sklep. Wpisz nazwę sieci lub pierwszą literę i jeszcze bardziej zaoszczędź na czasie. Sieci uszeregowane są w kolejności alfabetycznej.


papers-45c887ca36243ba7fbf1524eb197f619fb5f4c75b13be440549f1fdc1a56f493.pngsearch-68be389c7ecbc5a249aceae7345fd95508b9d4999231732f7f77a4773fab6fac.pngcontractors-32d9f3712c09a829d18a74f808de810f30a07da896374dea0fc010022f9c8711.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie foliowe torby w handlu powinny być płatne? Eksperci mocno podzieleni w tej kwestii

temu

Projektowane zmiany w zakresie wprowadzenia opłat za tzw. foliówki to dobry krok w kierunku ochrony środowiska. Ale, według części ekspertów, obecny rząd powinien objąć przepisami dosłownie wszystkie reklamówki, również te najcieńsze. Ich właśnie najbardziej nadużywają konsumenci, pakując pieczywo, warzywa czy owoce.
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

temu

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

temu

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. Gdzie można spotkać smart shopper’a? W serwisie gazetkowym online.
Młodzi konsumenci – charakterystyka

temu

Młodzi konsumenci – z pokolenia Z (urodzeni pod koniec lat 90.) i Y (urodzeni na przełomie lat 80. i 90.) mają zupełnie inne zwyczaje zakupowe niż osoby w wieku powyżej 30 lat. Stanowią jednocześnie bardzo istotną siłę nabywczą – nie tylko sami przeznaczają relatywnie duże sumy na zakupy, lecz także mają wpływ na decyzje rodziców. Dlatego też skuteczne dotarcie do najmłodszej grupy klientów jest tak istotne dla marketerów.

Jak aktywnie spędzić zimę?

Kiedy za oknem coraz chłodniej a synoptycy z dnia na dzień zapowiadają opady śniegu ciężko jest się do czegokolwiek zmobilizować. Warto jednak zadbać w tym okresie o swoją sylwetkę, aby wzmocnić swoją odporność i oderwać się myślami od ponurej aury na zewnątrz.