Jak aktywnie spędzić zimę?

Jak aktywnie spędzić zimę?

Opublikowany

Kiedy za oknem coraz chłodniej a synoptycy z dnia na dzień zapowiadają opady śniegu ciężko jest się do czegokolwiek zmobilizować. Warto jednak zadbać w tym okresie o swoją sylwetkę, aby wzmocnić swoją odporność i oderwać się myślami od ponurej aury na zewnątrz.

giphy
Giphy

Sport i ruch należy zdecydowanie dostosować do swoich możliwości. Jeśli rzadko wychodzi się z domu lub prowadzi siedzący tryb życia należy zacząć od tych lżejszych form aktywności fizycznej. Już nawet zwykły spacer potrafi zdziałać cuda.


Od spaceru już tylko jeden krok do joggingu. Biegać można na dworze, ale i na bieżni. Także różnego rodzaju siłownie oferują bardzo szeroką gamę sprzętów do ćwiczeń fizycznych lub fitnessu. Popularność zyskują także sporty mające na celu wyciszenie się i zrelaksowanie. Jest to np.: yoga lub tai – chi.


Dla amatorów sportów zimowych opady śniegu i mróz to istny raj na ziemi. Warto wybrać się na krótki urlop w góry, aby pojeździć na nartach lub poszaleć na desce snowboardowej. Jeśli jednak decydujemy się zostać w domu może warto przyjrzeć się najnowszym ofertom lodowisk? Jazda na łyżwach uspokaja i bardzo dobrze kształtuje mięśnie nóg.


Aby czerpać ze sportu jak najwięcej przyjemności należy przede wszystkim zadbać o odpowiedni ubiór. Mrozoodporne kurtki i dobrze dobrane buty to podstawa. Liczy się przede wszystkim wygoda i ciepło. Warto przyjrzeć się więc ofertom dużych placówek handlowych jak np.: Go Sport lub Decathlon. Oferują one najlepszej jakości ubrania sportowe w jak najniższej cenie. Dodatkowo zaopatrzyć się w nich można w zdrowe suplementy diety, które poprawią nasz metabolizm lub wzmocnią tkankę mięśniową.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie foliowe torby w handlu powinny być płatne? Eksperci mocno podzieleni w tej kwestii

temu

Projektowane zmiany w zakresie wprowadzenia opłat za tzw. foliówki to dobry krok w kierunku ochrony środowiska. Ale, według części ekspertów, obecny rząd powinien objąć przepisami dosłownie wszystkie reklamówki, również te najcieńsze. Ich właśnie najbardziej nadużywają konsumenci, pakując pieczywo, warzywa czy owoce.
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

temu

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

temu

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. Gdzie można spotkać smart shopper’a? W serwisie gazetkowym online.
Młodzi konsumenci – charakterystyka

temu

Młodzi konsumenci – z pokolenia Z (urodzeni pod koniec lat 90.) i Y (urodzeni na przełomie lat 80. i 90.) mają zupełnie inne zwyczaje zakupowe niż osoby w wieku powyżej 30 lat. Stanowią jednocześnie bardzo istotną siłę nabywczą – nie tylko sami przeznaczają relatywnie duże sumy na zakupy, lecz także mają wpływ na decyzje rodziców. Dlatego też skuteczne dotarcie do najmłodszej grupy klientów jest tak istotne dla marketerów.

Wzrasta liczba użytkowników stosujących AdBlocki.

W Polsce 33% użytkowników internetu korzysta z Adblock'a, dowiadujemy się z „Adblock Report 2017” firmy PageFair. Serwisy wchodzące w skład AdRetail mają wyjątkowo niski jak na nasz rynek poziom użytkowników blokujących reklamy, są to odpowiednio 17% w Promocyjni.pl, 14% na Okazjum.pl i 13% na Promoceny.pl. Jednak zacznijmy od początku, dlaczego używamy Adblocków?