Jak aktywnie spędzić zimę?

Jak aktywnie spędzić zimę?

Opublikowany

Kiedy za oknem coraz chłodniej a synoptycy z dnia na dzień zapowiadają opady śniegu ciężko jest się do czegokolwiek zmobilizować. Warto jednak zadbać w tym okresie o swoją sylwetkę, aby wzmocnić swoją odporność i oderwać się myślami od ponurej aury na zewnątrz.

giphy
Giphy

Sport i ruch należy zdecydowanie dostosować do swoich możliwości. Jeśli rzadko wychodzi się z domu lub prowadzi siedzący tryb życia należy zacząć od tych lżejszych form aktywności fizycznej. Już nawet zwykły spacer potrafi zdziałać cuda.


Od spaceru już tylko jeden krok do joggingu. Biegać można na dworze, ale i na bieżni. Także różnego rodzaju siłownie oferują bardzo szeroką gamę sprzętów do ćwiczeń fizycznych lub fitnessu. Popularność zyskują także sporty mające na celu wyciszenie się i zrelaksowanie. Jest to np.: yoga lub tai – chi.


Dla amatorów sportów zimowych opady śniegu i mróz to istny raj na ziemi. Warto wybrać się na krótki urlop w góry, aby pojeździć na nartach lub poszaleć na desce snowboardowej. Jeśli jednak decydujemy się zostać w domu może warto przyjrzeć się najnowszym ofertom lodowisk? Jazda na łyżwach uspokaja i bardzo dobrze kształtuje mięśnie nóg.


Aby czerpać ze sportu jak najwięcej przyjemności należy przede wszystkim zadbać o odpowiedni ubiór. Mrozoodporne kurtki i dobrze dobrane buty to podstawa. Liczy się przede wszystkim wygoda i ciepło. Warto przyjrzeć się więc ofertom dużych placówek handlowych jak np.: Go Sport lub Decathlon. Oferują one najlepszej jakości ubrania sportowe w jak najniższej cenie. Dodatkowo zaopatrzyć się w nich można w zdrowe suplementy diety, które poprawią nasz metabolizm lub wzmocnią tkankę mięśniową.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Jak sklepy bronią się przed showroomingiem?

36% Polaków posiadających smartfon wykorzystuje go w czasie zakupów stacjonarnych do sprawdzania on-line cen u konkurencji. Tymczasem Amazon opatentował algorytm, który ma ukrócić takie praktyki. Czy jednak okaże się skuteczny?
Od omnichannel do channel-less

Dla klientów niezwykle istotna jest możliwość dokonywania zakupów w sposób, który w danym momencie okazuje się najwygodniejszy – za pośrednictwem smartfona, laptopa lub po prostu w sklepie stacjonarnym. Sieci handlowe zauważyły tę potrzebę, czyniąc omnichannel jednym z najważniejszych trendów e-commerce ostatnich lat. Jednak co w rzeczywistości oznacza to dla konsumentów?
Supermarkety wydają coraz mniej gazetek promocyjnych, ograniczają także ich czas obowiązywania

Strategie promocyjno-asortymentowe supermarketów z lat 2015-2016 zostały poddane analizie porównawczej przez instytut badawczy ABR SESTA. Zauważono, że Polomarket oraz Piotr i Paweł zmniejszyły liczbę publikacji. Według ekspertów, jest to związane z walką o wizerunek tańszej sieci, ale z bogatszą ofertą od dyskontów. 
Nie tylko gazetki – siła rekomendacji w procesie zakupowym

82% internautów poleca znajomym sprawdzone produkty – wynika z badania "Lojalni 2017" przeprowadzonego przez dr Tomasza Barana z Uniwersytetu Warszawskiego. Co istotne – konsumenci zarówno chętnie rekomendują, jak i korzystają z tego typu porad podczas dokonywania zakupów.

Wzrasta liczba użytkowników stosujących AdBlocki.

W Polsce 33% użytkowników internetu korzysta z Adblock'a, dowiadujemy się z „Adblock Report 2017” firmy PageFair. Serwisy wchodzące w skład AdRetail mają wyjątkowo niski jak na nasz rynek poziom użytkowników blokujących reklamy, są to odpowiednio 17% w Promocyjni.pl, 14% na Okazjum.pl i 13% na Promoceny.pl. Jednak zacznijmy od początku, dlaczego używamy Adblocków?