Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami!

Opublikowany

Zadzwoń do nas, albo napisz maila. Odpowiemy na wszystkie pytania i przedstawimy najlepsze rozwiązania dla Twojej kampanii. Specjalizujemy się w wsparciu sprzedaży. 

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marketing sensoryczny - wpływ zmysłów na proces zakupowy

Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet za 80% reakcji mózgu. Fakt ten wykorzystują marketerzy, na różne sposoby oddziałując na zmysły potencjalnych klientów. Takie działanie określane jest mianem marketingu sensorycznego. Na czym dokładnie polega i do jakiego stopnia można w ten sposób sterować samopoczuciem konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Najnowsze trendy konsumenckie – w jakim kierunku zmierzają nasze zakupy?

Instytuty badawcze regularnie monitorują trendy, za jakimi podążają Polacy. Jest to bowiem istotne z punktu widzenia opłacalności nowych inwestycji oraz dynamiki rozwoju gospodarki. Ważne miejsce w portfolio badań zajmuje monitoring trendów konsumenckich, a więc tego, w jaki sposób i co kupują respondenci. Przyjrzyjmy się najnowszym raportom dotyczącym tego tematu.
Kim jest polski smart shopper?

Co dla polskich konsumentów oznaczają „sprytne zakupy”? W jaki sposób dbają o to, by ich zakupowe wybory były rozsądne? Czy liczy się dla nich jedynie cena? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.
Polacy uwielbiają robić zakupy

Polacy robią zakupy niemal codziennie – wynika z raportu firmy Nielsen Polska. Wyniki te potwierdza również nasze badanie „Smart Okazje”. Co wpływa na taką postawę i jakie sklepy są odwiedzane najczęściej? Odpowiadamy.

Poznaj Nas!

AdRetail – skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży w handlu i FMCG. Jesteśmy siecią reklamową nastawioną na efekty sprzedażowe. Naszym corem są serwisy Promocyjni.pl, Okazjum.pl i Promoceny.pl, które należą do Grupy Interia.pl. Współpracujemy również z wydawcami zewnętrznymi, poszerzając zasięg naszych działań.