Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail.
Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail.

Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail.

Opublikowany

O 29% w 2016 roku wzrosła liczba klientów AdRetail względem poprzednich 12 miesięcy. To jednak tylko jeden z wielu sukcesów sieci reklamowej, należącej do Grupy Interia.pl. Rok 2016 okazał się bowiem dla AdRetail prawdziwie rekordowy.  

Adretail prowadzi dla swoich klientów działania mające na celu zwiększenie zysków ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych. Oferuje sieciom handlowym i markom z branży FMCG takie korzyści, jak:
-dotarcie do użytkowników w momencie podejmowania decyzji zakupowych;
-wzbogacenie stron internetowych publikacjami opartymi na atrakcyjnej przeglądarce;
-zwiększanie popularności gazetek reklamowych;
-zwiększanie świadomości marki i znajomości oferty sklepów.

Sieć Adretail może pochwalić się szeregiem autorskich rozwiązań, dzięki którym skutecznie realizuje cele swoich klientów, a co za tym idzie – zwiększa własne przychody i pozyskuje kolejnych partnerów biznesowych.

Rekordowa liczba użytkowników

W 2016 roku wzrosła liczba użytkowników odwiedzających serwisy wchodzące w skład sieci AdRetail do średnio 2,2 mln użytkowników miesięcznie. 
block_2.png
Ruch na serwisach był generowany głównie z komputerów.

Ruch na serwisach był generowany głównie z komputerów.

Rekordowa liczba klientów 

Rok 2016 okazał się dla Adretail rekordowy pod względem liczby nowych klientów. Ich liczba zwiększyła się o 29% – z 51 w 2015 roku do 66 w roku 2016 (co oznacza, że miesięcznie na współpracę decydował się średnio 1 nowy klient). Z usług sieci skorzystały takie marki jak Knorr, Coca-Cola, Rossmann, Wedel czy Smyk.

Klikalność gazetek i katalogów na serwisach wchodzących w skład sieci wynosi od 40% do ponad 100% – to mocny argument przekonujący klientów do korzystania z naszych usług. Nieustannie pracujemy nad poszerzaniem portfolio podmiotów współpracujących z AdRetail i – jak widać po statystykach – odnosimy na tym polu duże sukcesy. Wszystko wskazuje na to, że kolejny rok może przynieść kolejne rekordy – mówi Norbert Kowalski, dyrektor zarządzający sieci AdRetail.
Rekordowe zyski

Zwiększenie liczby aktywnych klientów wiąże się również ze wzrostem przychodów.
W porównaniu z rokiem 2015 poziom zysków Adretail w 2016 roku osiągnął 121% –
a w niektórych miesiącach współczynnik ten przekroczył granicę 150%. 
block_4.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Sprawdzanie pochodzenia towarów za pomocą aplikacji - czy w Polsce jest miejsce na taki produkt?

Według ekspertów, wprowadzenie aplikacji do identyfikacji polskiej żywności zaszkodziłoby interesom krajowych wytwórców. Dodatkowo, utrudniłoby im to bieżącą pracę i podwyższyłoby jej koszty. Te zaś ostatecznie wpłynęłyby na ceny artykułów.