Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

Piaggio to firma znana wszystkim miłośnikom dwóch kółek, produkująca skutery pod nazwą Vespa. Włoscy projektanci stworzyli prototyp autonomicznego, osobistego robota, którego głównym zadaniem ma być przewożenie towarów.

Robot nosi nazwę Gita będzie mógł przewozić za nas ciężkie zakupy a nawet wyprowadzić za nas psa. Gita bez przeszkód porusza się za człowiekiem ze zmienną prędkością dochodzącą nawet do 35 km/h, przewożąc towar o maksymalnej wadze 18 kg. Robotem można sterować lub zaprogramować go w ten sposób, aby automatycznie dostosowywał się do tempa i kierunku poruszania się jego właściciela.

PFF - Introducing GITA

Firma Piaggio swoją ofertę osobistego robota skierowała do klientów biznesowych, choć istnieją przesłanki mówiące o tym, że w niedalekiej przyszłości trafi on także do klienta indywidualnego. Włoscy inżynierowie zapewniają, że produkt dobrze radzi sobie zarówno z jeżdżeniem po zamkniętych powierzchniach jak i po chodniku.

Robot "towarowy" to niejedyny nowatorski produkt Piaggio. W drugiej połowie 2017 roku w sprzedaży zadebiutuje nowa wersja słynnego skutera - Vespa elektryczna, czyli Vespa Elettrica.

https://okazjum.pl/poradnik-zakupowy/nowy-wynalazek-firmy-piaggio-robot-na-zakupy/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Chcesz sprawdzić czy żywność jest made in Poland? Możesz mieć problem z uzyskaniem zgody. 

Badanie zostało przeprowadzone przez agentów TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR SESTA. Efekty? Aż w 84 proc. badanych sklepów (dyskonty, hipermarkety, supermarkety etc.) tajemniczy klienci usłyszeli, że skanować nie mogą. Skanować bez problemów pozwoliło tylko 8 proc. nadanych sklepów. Kolejne 8 proc. wydało zgodę tymczasową (czyt. jednorazową).