Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

Piaggio to firma znana wszystkim miłośnikom dwóch kółek, produkująca skutery pod nazwą Vespa. Włoscy projektanci stworzyli prototyp autonomicznego, osobistego robota, którego głównym zadaniem ma być przewożenie towarów.

Robot nosi nazwę Gita będzie mógł przewozić za nas ciężkie zakupy a nawet wyprowadzić za nas psa. Gita bez przeszkód porusza się za człowiekiem ze zmienną prędkością dochodzącą nawet do 35 km/h, przewożąc towar o maksymalnej wadze 18 kg. Robotem można sterować lub zaprogramować go w ten sposób, aby automatycznie dostosowywał się do tempa i kierunku poruszania się jego właściciela.

PFF - Introducing GITA

Firma Piaggio swoją ofertę osobistego robota skierowała do klientów biznesowych, choć istnieją przesłanki mówiące o tym, że w niedalekiej przyszłości trafi on także do klienta indywidualnego. Włoscy inżynierowie zapewniają, że produkt dobrze radzi sobie zarówno z jeżdżeniem po zamkniętych powierzchniach jak i po chodniku.

Robot "towarowy" to niejedyny nowatorski produkt Piaggio. W drugiej połowie 2017 roku w sprzedaży zadebiutuje nowa wersja słynnego skutera - Vespa elektryczna, czyli Vespa Elettrica.

https://okazjum.pl/poradnik-zakupowy/nowy-wynalazek-firmy-piaggio-robot-na-zakupy/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie foliowe torby w handlu powinny być płatne? Eksperci mocno podzieleni w tej kwestii

temu

Projektowane zmiany w zakresie wprowadzenia opłat za tzw. foliówki to dobry krok w kierunku ochrony środowiska. Ale, według części ekspertów, obecny rząd powinien objąć przepisami dosłownie wszystkie reklamówki, również te najcieńsze. Ich właśnie najbardziej nadużywają konsumenci, pakując pieczywo, warzywa czy owoce.
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

temu

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

temu

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. Gdzie można spotkać smart shopper’a? W serwisie gazetkowym online.
Młodzi konsumenci – charakterystyka

temu

Młodzi konsumenci – z pokolenia Z (urodzeni pod koniec lat 90.) i Y (urodzeni na przełomie lat 80. i 90.) mają zupełnie inne zwyczaje zakupowe niż osoby w wieku powyżej 30 lat. Stanowią jednocześnie bardzo istotną siłę nabywczą – nie tylko sami przeznaczają relatywnie duże sumy na zakupy, lecz także mają wpływ na decyzje rodziców. Dlatego też skuteczne dotarcie do najmłodszej grupy klientów jest tak istotne dla marketerów.

Chcesz sprawdzić czy żywność jest made in Poland? Możesz mieć problem z uzyskaniem zgody. 

Badanie zostało przeprowadzone przez agentów TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR SESTA. Efekty? Aż w 84 proc. badanych sklepów (dyskonty, hipermarkety, supermarkety etc.) tajemniczy klienci usłyszeli, że skanować nie mogą. Skanować bez problemów pozwoliło tylko 8 proc. nadanych sklepów. Kolejne 8 proc. wydało zgodę tymczasową (czyt. jednorazową).