Sprawdzamy kto czyta gazetki z segmentu Dom i Ogród

Sprawdzamy kto czyta gazetki z segmentu Dom i Ogród

Opublikowany

Przełom marca i kwietnia to początek wzmożonego ruchu w sklepach z asortymentem budowlanym, narzędziami oraz akcesoriami do ogrodu. Jak otwarcie sezonu remontowo-ogrodniczego przekłada się na zainteresowanie gazetkami sieci z tej kategorii? Sprawdzamy. 

W serwisach należących do Adretail (Okazjum.pl, Promoceny.pl, Promocyjni.pl) regularnie zamieszczane są gazetki 6 sieci handlowych należących do kategorii Dom i Ogród:
-Castorama;
-Leroy Merlin;
-Obi;
-Jula;
-Praktiker;
-Bricomarche.

Użytkownicy średnio spędzają 3 minuty 28 sekund na przeglądaniu publikacji powyższych sieci. Docierają średnio do 11 strony. Świadczy to o dużym zainteresowaniu gazetkami promocyjnymi poświęconymi tematyce remontowo-budowlanej. Prawie 74% użytkowników przegląda oferty na urządzeniach stacjonarnych, a urządzeń mobilnych używa 24% zainteresowanych ofertą użytkowników.

Katalogami i broszurami prezentującymi narzędzia i artykuły budowlane interesują się głównie osoby w wieku 25-34 (25%) i 35-44 (20%). Są to więc potencjalni konsumenci, którzy najprawdopodobniej posiadają własne mieszkania lub domy i aktywnie poszukują najbardziej korzystnych rozwiązań przed remontem.

Co ciekawe 64% osób przeglądających gazetki promocyjne z kategorii dom i ogród to kobiety. Pokrywa się to z ogólnym trendem, zakładającym, że to właśnie kobiety w większości decydują o wydatkach z domowego budżetu.

Otwarcie sezonu remontowego.png

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Otwarcie sezonu remontowego.png

grafika | 571 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jak będą wyglądać zakupy przyszłości?

W lutym 2017 roku Tesco prowadziło do swoich sklepów innowację znaną z rynku zachodniego – usługę Scan&Buy. Na razie dostępna jest w trzech placówkach w Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Na czym polega i jakie są jej zalety? Jakich innych nowoczesnych rozwiązań możemy spodziewać się w przyszłości? Sprawdziliśmy.
W mobile’u tkwi siła!

Żyjemy w dekadzie mobile’u – to pewne. Od lat specjaliści od marketingu internetowego szumnie wieszczą, że ruch mobilny zdominuje ten z urządzeń stacjonarnych. W rzeczywistości stale dzieje się to na naszych oczach. W czerwcu 2016 roku po raz pierwszy w historii liczba użytkowników internetu mobilnego w Polsce była wyższa niż stacjonarnego. Z kolei w czerwcu 2017 sieć Adretail zanotowała swój ogromny „mobilny sukces”.
Likwidacja tzw. groszówek mogłaby doprowadzić do zmian w strategiach sieci handlowych

We Włoszech trwa dyskusja na temat wycofania drobnego bilonu. Według naszych ekspertów, w Polsce też należy to rozważyć. Konsekwencją rezygnacji z 1 i 2 groszy mogłoby być zaokrąglanie cen, które będzie prowadzić zarówno do ich podwyżek, jak i obniżek. Duże sieci byłby w stanie zyskać na obu zabiegach i to podwójnie.
Drogerie będą sukcesywnie znikać z rynku? Biedronka znalazła sposób na ich klientów

Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci, a co za tym idzie – ich publikacji. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która coraz bardziej inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów. 

Nasze produkty

Jako największa sieć reklamy dla handlu oferujemy szereg produktów, które dzięki dobremu targetowaniu dotrą do docelowego konsumenta wspierając proces sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami i kontaktu z działem handlowym, który odpowie na wszystkie pytania.