Sprawdzamy kto czyta gazetki z segmentu Dom i Ogród

Sprawdzamy kto czyta gazetki z segmentu Dom i Ogród

Opublikowany

Przełom marca i kwietnia to początek wzmożonego ruchu w sklepach z asortymentem budowlanym, narzędziami oraz akcesoriami do ogrodu. Jak otwarcie sezonu remontowo-ogrodniczego przekłada się na zainteresowanie gazetkami sieci z tej kategorii? Sprawdzamy. 

W serwisach należących do Adretail (Okazjum.pl, Promoceny.pl, Promocyjni.pl) regularnie zamieszczane są gazetki 6 sieci handlowych należących do kategorii Dom i Ogród:
-Castorama;
-Leroy Merlin;
-Obi;
-Jula;
-Praktiker;
-Bricomarche.

Użytkownicy średnio spędzają 3 minuty 28 sekund na przeglądaniu publikacji powyższych sieci. Docierają średnio do 11 strony. Świadczy to o dużym zainteresowaniu gazetkami promocyjnymi poświęconymi tematyce remontowo-budowlanej. Prawie 74% użytkowników przegląda oferty na urządzeniach stacjonarnych, a urządzeń mobilnych używa 24% zainteresowanych ofertą użytkowników.

Katalogami i broszurami prezentującymi narzędzia i artykuły budowlane interesują się głównie osoby w wieku 25-34 (25%) i 35-44 (20%). Są to więc potencjalni konsumenci, którzy najprawdopodobniej posiadają własne mieszkania lub domy i aktywnie poszukują najbardziej korzystnych rozwiązań przed remontem.

Co ciekawe 64% osób przeglądających gazetki promocyjne z kategorii dom i ogród to kobiety. Pokrywa się to z ogólnym trendem, zakładającym, że to właśnie kobiety w większości decydują o wydatkach z domowego budżetu.

Otwarcie sezonu remontowego.png

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Otwarcie sezonu remontowego.png

grafika | 571 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Nasze produkty

Jako największa sieć reklamy dla handlu oferujemy szereg produktów, które dzięki dobremu targetowaniu dotrą do docelowego konsumenta wspierając proces sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami i kontaktu z działem handlowym, który odpowie na wszystkie pytania.