Nasze produkty

Nasze produkty

Opublikowany

Jako największa sieć reklamy dla handlu oferujemy szereg produktów, które dzięki dobremu targetowaniu dotrą do docelowego konsumenta wspierając proces sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami i kontaktu z działem handlowym, który odpowie na wszystkie pytania. 

adretail_opis_produktu_dzialania_zasiegowe.jpgadretail_opis_produktu_dzialamia_kontekstowe.jpgadretail_opis_produktu_mobile.jpgadretail_opis_produktu_mailing.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

adretail_opis_produktu_dzialania_zasiegowe.jpg

grafika | 2,03 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_mobile.jpg

grafika | 1,79 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_mailing.jpg

grafika | 1,95 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_dzialamia_kontekstowe.jpg

grafika | 2,25 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Pobierz Raport "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków"

temu

Badanie przyniosło bardzo ciekawe wyniki pozwalające poznać polskich konsumentów i stworzyć profile nowoczesnych klientów, w tym optymalizujących zakupy, kupujących planowo, kupujących impulsywnie, lojalnych wobec marek, bądź kierujących się w największym stopniu cechami produktów i ceną, mobilnych oraz lubiących nowe rozwiązania. Przy okazji udało się nam obalić wiele funkcjonujących w dalszym ciągu dość powszechnie na rynku stereotypów dotyczących zachowań konsumentów. Jeśli przyświeca Państwu cel - bycia dostawcą pożądanych przez współczesnych Polaków produktów - zapraszamy do lektury raportu. Im więcej wiemy o konsumentach, tym łatwiej będzie nam sprostać temu wyzwaniu.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Chcesz aby twoja gazetka pojawiła się w największej grupie serwisów gazetkowych w Polsce? Nic prostszego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, a my zrobimy resztę. Czekamy na kontakt od Ciebie!