Nasze produkty

Nasze produkty

Opublikowany

Jako największa sieć reklamy dla handlu oferujemy szereg produktów, które dzięki dobremu targetowaniu dotrą do docelowego konsumenta wspierając proces sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami i kontaktu z działem handlowym, który odpowie na wszystkie pytania. 

adretail_opis_produktu_dzialania_zasiegowe.jpgadretail_opis_produktu_dzialamia_kontekstowe.jpgadretail_opis_produktu_mobile.jpgadretail_opis_produktu_mailing.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

adretail_opis_produktu_dzialania_zasiegowe.jpg

grafika | 2,03 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_mobile.jpg

grafika | 1,79 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_mailing.jpg

grafika | 1,95 MB

Pobierz
adretail_opis_produktu_dzialamia_kontekstowe.jpg

grafika | 2,25 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kapituła AdRetail Inspirio: W gazetkach promocyjnych panuje coraz mniejszy chaos. Sieci szybko naprawiają błędy

temu

Zdecydowana większość ekspertów programu AdRetail Inspirio dostrzega, że branża handlowa poprawiła wygląd swoich gazetek reklamowych. Członkowie kapituły doszli do takiego wniosku po analizie blisko 60 tys. stron publikacji z całego 2017 roku. Według nich, wydania zyskały na estetyce. Zmieniły się również ich treści. Chaos, który jeszcze niedawno był widoczny, jest dużo mniejszy. 
Która sieć ma najlepsze gazetki promocyjne? Znamy już wyniki nowej edycji AdRetail Inspirio

temu

Gazetki Lidla, Intermarche, Carrefoura i Żabki zostały uznane za najlepsze na rynku w ramach swoich segmentów. 11 ekspertów z drugiej już edycji programu AdRetail Inspirio przeanalizowało materiały 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience z całego ub. roku. Zbadano aż 5 tys. publikacji. W sumie miały one 60 tys. stron. Łącznie ich powierzchnia wyniosła ponad 35 mln cm kw. Członkowie kapituły brali pod uwagę m.in. walory estetyczne, funkcjonalność i innowacyjność, a także całokształt kierowanego przekazu do konsumenta.
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Chcesz aby twoja gazetka pojawiła się w największej grupie serwisów gazetkowych w Polsce? Nic prostszego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, a my zrobimy resztę. Czekamy na kontakt od Ciebie!