Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Opublikowany

Chcesz aby twoja gazetka pojawiła się w największej grupie serwisów gazetkowych w Polsce? Nic prostszego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, a my zrobimy resztę. Czekamy na kontakt od Ciebie!

new-piktochart_21676477_61b9e526d9005f1aa5a941ddc8aae13052d7a05e.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kapituła AdRetail Inspirio: W gazetkach promocyjnych panuje coraz mniejszy chaos. Sieci szybko naprawiają błędy

temu

Zdecydowana większość ekspertów programu AdRetail Inspirio dostrzega, że branża handlowa poprawiła wygląd swoich gazetek reklamowych. Członkowie kapituły doszli do takiego wniosku po analizie blisko 60 tys. stron publikacji z całego 2017 roku. Według nich, wydania zyskały na estetyce. Zmieniły się również ich treści. Chaos, który jeszcze niedawno był widoczny, jest dużo mniejszy. 
Która sieć ma najlepsze gazetki promocyjne? Znamy już wyniki nowej edycji AdRetail Inspirio

temu

Gazetki Lidla, Intermarche, Carrefoura i Żabki zostały uznane za najlepsze na rynku w ramach swoich segmentów. 11 ekspertów z drugiej już edycji programu AdRetail Inspirio przeanalizowało materiały 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience z całego ub. roku. Zbadano aż 5 tys. publikacji. W sumie miały one 60 tys. stron. Łącznie ich powierzchnia wyniosła ponad 35 mln cm kw. Członkowie kapituły brali pod uwagę m.in. walory estetyczne, funkcjonalność i innowacyjność, a także całokształt kierowanego przekazu do konsumenta.
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

Biedronka mocno postawiła na gazetki tematyczne. Konkurencja zostaje daleko z tyłu

Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe dyskontów z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że w ostatnim roku Biedronka zwiększyła liczbę publikacji tematycznych aż o 75%. Tego rodzaju gazetki stanowią 65% wszystkich jej wydawnictw. Tymczasem, u konkurencji ich udział nie przekracza nawet 10%.