Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Dodaj gazetkę do naszych serwisów. 

Opublikowany

Chcesz aby twoja gazetka pojawiła się w największej grupie serwisów gazetkowych w Polsce? Nic prostszego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, a my zrobimy resztę. Czekamy na kontakt od Ciebie!

new-piktochart_21676477_61b9e526d9005f1aa5a941ddc8aae13052d7a05e.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Rośnie popularność polskich produktów

temu

17% Polaków bierze pod uwagę kraj pochodzenia produktu – wynika z raportu „Smart Okazje”. Wszystko wskazuje więc na to, że coraz powszechniejsza staje się postawa, którą można określić jako patriotyzm konsumencki.
Narzędzia ułatwiające zakupy

temu

Robienie zakupów nigdy nie było łatwiejsze – dziś kupować można niemal w każdej chwili i z każdego miejsca. Ograniczenia geograficzne w dobie urządzeń mobilnych i transportu międzynarodowego również nie mają już znaczenia. Na łatwość dokonywania zakupów wpływają także różnego rodzaju narzędzia, które pozwalają efektywniej planować wydatki i śledzić okazje. Przedstawiamy najpopularniejsze z nich.
Smart Okazje - Videografika

temu

Zapraszamy do zapoznania się z videografiką opartą na części danych zebranych w raporcie "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków 2017". 
Kierunek Ekologia

temu

Dbałość o środowisko naturalne, w obliczu globalnych zmian klimatycznych czy rosnącej produkcji śmieci, to już nie tylko moda, lecz przede wszystkim konieczność. Ekologia wkracza do niemal każdej dziedziny życia. Proekologiczne rozwiązania są stosowane w gospodarstwach domowych (najprostszy przykład – segregacja śmieci), biurach (dystrybutory wody zamiast dostaw wody butelkowanej), coraz częściej pojawiają się także w placówkach handlowych. Sprawdź, jak sklepy promują troskę o środowisko!

Biedronka mocno postawiła na gazetki tematyczne. Konkurencja zostaje daleko z tyłu

Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe dyskontów z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że w ostatnim roku Biedronka zwiększyła liczbę publikacji tematycznych aż o 75%. Tego rodzaju gazetki stanowią 65% wszystkich jej wydawnictw. Tymczasem, u konkurencji ich udział nie przekracza nawet 10%.