Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Opublikowany

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która przedstawia pierwsze wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polków", którymi podzieliliśmy się podczas Forum IAB 2017.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Towary z promocji rzadko trafiają do najbiedniejszych klientów. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby

Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34% ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje to 23%. Takie są wyniki raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”. Jak wyjaśniają eksperci, wskazane grupy nie ograniczają się wyłącznie do nabywania niezbędnych artykułów. Jednocześnie potrafią sprawnie zarządzać swoimi finansami.
Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów.
Aż 26% Polaków deklaruje, że przed zrobieniem zakupów szuka informacji o promocjach.

– wynika z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe polaków”. Badanie zostało przeprowadzone przez sieć AdRetail we współpracy z Polskim Standardem Płatności (operatorem systemu płatności mobilnych BLIK) i agencją badawczą Mobile Institute. Jego celem było sprawdzenie, jak wygląda ścieżka zakupowa polskich konsumentów i jakie narzędzia ją wspierają. Pierwsze wyniki badania zostały ogłoszone w czasie IAB Forum 2017.
„Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków” – pierwsze wnioski i infografika.

Kto najczęściej korzysta z promocji? Jakie sklepy najchętniej wybierają Polacy? Kto w gospodarstwie domowym podejmuje główne decyzje zakupowe? Jakie miejsce w procesie zakupowym zajmują nowe technologie? To tylko część z pytań, na które odpowiedzi przyniesie raport sieci AdRetail.

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów.