Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Opublikowany

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która przedstawia pierwsze wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polków", którymi podzieliliśmy się podczas Forum IAB 2017.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Smart Okazje - Videografika

temu

Zapraszamy do zapoznania się z videografiką opartą na części danych zebranych w raporcie "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków 2017". 
Jakie są ulubione promocje Polaków?

temu

Raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017” wykazał, że 2. artykuł gratis to najwyżej ceniony rodzaj rabatu wśród konsumentów. Wskazało go aż 44% ankietowanych w kategorii Produkty Spożywcze, 31% badanych w segmencie Zdrowie/Uroda i 29% osób w sektorze Elektronika. Wyjątkiem okazała się branża Dom i Ogród. W tym przypadku 26% respondentów uznało, że najatrakcyjniejsza okazja to zniżka na duże zakupy.
Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów

temu

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19% respondentów do zakupu przy okazji dodatkowego produktu.
AdRetail przebadał polskich konsumentów

temu

Sieć reklamowa AdRetail, należąca do Grupy Interia.pl, opublikowała raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków”, analizujący nawyki i potrzeby polskich konsumentów.

Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów.