Adretail na konferencji InternetBeta 2017
Adretail na konferencji InternetBeta 2017

Adretail na konferencji InternetBeta 2017

Opublikowany

Zapraszamy na prelekcję "Smart Shopper – konsument w realiach współczesnej technologii", której będzie można wysłuchać w czasie konferencji InternetBeta 2017. Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 września w Centrum Turystyki i Rekreacji WSIIZ pod Rzeszowem.

Smart Okazje i Smart Shopper
Celem prelekcji będzie przedstawienie sylwetki współczesnego konsumenta (określanego jako Konsument 2.0) ze szczególnym uwzględnieniem jego stosunku do nowych technologii. Okazuje się bowiem, że dotychczasowe klasyfikacje konsumentów tracą na znaczeniu – w dobie powszechnego dostępu do informacji (w tym także o ofercie sklepów i promocjach), upowszechnienia urządzeń mobilnych oraz zakupów "here and now" zmienia się bowiem schemat zachowań zakupowych. W trakcje prelekcji będzie można dowiedzieć się m.in.:

- dlaczego tradycyjna segmentacja konsumentów to dziś mit;
- jak poznawać indywidualne potrzeby konsumentów;
- jak komunikować się z klientami;
- jakie wyzwania w zakresie identyfikacji i zrozumienia klientów stoją przed marketerami.

Dane, które zostaną zaprezentowane podczas prelekcji, pochodzą z raportu „Smart Okazje”, zaprezentowanego podczas Forum IAB 2017. Prelekcję wygłosi Michał Rosiak – Od 2012 r. związany z rozwojem sieci AdRetail, w której jest odpowiedzialny za formułowanie polityki sprzedaży, realizację planu przychodowego, zarządzanie działem handlowym, rozwijanie i tworzenie produktów reklamowych oraz opiekę nad największymi klientami.
Michał Rosiak (kierownik sprzedaży AdRetail w Grupie Interia) prezentujący wyniki raportu

Michał Rosiak (kierownik sprzedaży AdRetail w Grupie Interia) prezentujący wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków" (źródło: AdRetail)

InternetBeta 2017
Konferencja InternetBeta co roku gromadzi specjalistów związanych z szeroko pojętymi mediami – startupowców, marketerów, agencje digitalowe, właścicieli sklepów internetowych, a także psychologów, socjologów czy przedstawicieli samorządów. Tworzy przestrzeń do dyskusji, networkingu oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniami. Podczas tegorocznej edycji będzie można uczestniczyć w prelekcjach m.in. Rahima Blaka, Macieja Budzicha czy Jakuba Cyrana.

Konferencja odbędzie się na terenie kampusu rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Kielnarowej. Bilety oraz szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej:
Kilka słów o raporcie: 
Więcej na temat raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków" przeczytasz w tym artykule : AdRetail przebadał polskich konsumentów

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.