Adretail na konferencji InternetBeta 2017
Adretail na konferencji InternetBeta 2017

Adretail na konferencji InternetBeta 2017

Opublikowany

Zapraszamy na prelekcję "Smart Shopper – konsument w realiach współczesnej technologii", której będzie można wysłuchać w czasie konferencji InternetBeta 2017. Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 września w Centrum Turystyki i Rekreacji WSIIZ pod Rzeszowem.

Smart Okazje i Smart Shopper
Celem prelekcji będzie przedstawienie sylwetki współczesnego konsumenta (określanego jako Konsument 2.0) ze szczególnym uwzględnieniem jego stosunku do nowych technologii. Okazuje się bowiem, że dotychczasowe klasyfikacje konsumentów tracą na znaczeniu – w dobie powszechnego dostępu do informacji (w tym także o ofercie sklepów i promocjach), upowszechnienia urządzeń mobilnych oraz zakupów "here and now" zmienia się bowiem schemat zachowań zakupowych. W trakcje prelekcji będzie można dowiedzieć się m.in.:

- dlaczego tradycyjna segmentacja konsumentów to dziś mit;
- jak poznawać indywidualne potrzeby konsumentów;
- jak komunikować się z klientami;
- jakie wyzwania w zakresie identyfikacji i zrozumienia klientów stoją przed marketerami.

Dane, które zostaną zaprezentowane podczas prelekcji, pochodzą z raportu „Smart Okazje”, zaprezentowanego podczas Forum IAB 2017. Prelekcję wygłosi Michał Rosiak – Od 2012 r. związany z rozwojem sieci AdRetail, w której jest odpowiedzialny za formułowanie polityki sprzedaży, realizację planu przychodowego, zarządzanie działem handlowym, rozwijanie i tworzenie produktów reklamowych oraz opiekę nad największymi klientami.
Michał Rosiak (kierownik sprzedaży AdRetail w Grupie Interia) prezentujący wyniki raportu

Michał Rosiak (kierownik sprzedaży AdRetail w Grupie Interia) prezentujący wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków" (źródło: AdRetail)

InternetBeta 2017
Konferencja InternetBeta co roku gromadzi specjalistów związanych z szeroko pojętymi mediami – startupowców, marketerów, agencje digitalowe, właścicieli sklepów internetowych, a także psychologów, socjologów czy przedstawicieli samorządów. Tworzy przestrzeń do dyskusji, networkingu oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniami. Podczas tegorocznej edycji będzie można uczestniczyć w prelekcjach m.in. Rahima Blaka, Macieja Budzicha czy Jakuba Cyrana.

Konferencja odbędzie się na terenie kampusu rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Kielnarowej. Bilety oraz szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej:
Kilka słów o raporcie: 
Więcej na temat raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków" przeczytasz w tym artykule : AdRetail przebadał polskich konsumentów

Udostępnij

Powiązane artykuły
Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

temu

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail, wykazało, że najwyżej notowane są okazje w segmencie Zdrowie/Uroda. Zyskały one 3,91 punktów. Produkty Spożywcze na poziomie 3,81 i Elektronika z wartością 3,79 zdobyły średnie wyniki pod względem organizowanych akcji promocyjnych. Natomiast najsłabiej wypadła kategoria Dom. Respondenci przyznali jej ocenę 3,7.
Back to school - zwyczaje zakupowe rodziców

temu

Są takie momenty w roku, do których musimy się przygotować wcześniej. Wśród nich możemy wymienić zakupy sezonowe, takie jak np. zakup opon zimowych czy odświeżenie ogrodu na wiosnę. O wcześniejszych przygotowaniach doskonale wiedzą rodzicie posiadający dzieci w wieku szkolnym. Planowanie zakupów, preferowane promocje i zwyczaje zakupowe są inne w przypadku osób, które mieszkają w pojedynkę lub nie posiadają dzieci, niż w przypadku rodziców.
Jak będą wyglądać zakupy przyszłości?

temu

W lutym 2017 roku Tesco prowadziło do swoich sklepów innowację znaną z rynku zachodniego – usługę Scan&Buy. Na razie dostępna jest w trzech placówkach w Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Na czym polega i jakie są jej zalety? Jakich innych nowoczesnych rozwiązań możemy spodziewać się w przyszłości? Sprawdziliśmy.
W mobile’u tkwi siła!

temu

Żyjemy w dekadzie mobile’u – to pewne. Od lat specjaliści od marketingu internetowego szumnie wieszczą, że ruch mobilny zdominuje ten z urządzeń stacjonarnych. W rzeczywistości stale dzieje się to na naszych oczach. W czerwcu 2016 roku po raz pierwszy w historii liczba użytkowników internetu mobilnego w Polsce była wyższa niż stacjonarnego. Z kolei w czerwcu 2017 sieć Adretail zanotowała swój ogromny „mobilny sukces”.

Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail, wykazało, że najwyżej notowane są okazje w segmencie Zdrowie/Uroda. Zyskały one 3,91 punktów. Produkty Spożywcze na poziomie 3,81 i Elektronika z wartością 3,79 zdobyły średnie wyniki pod względem organizowanych akcji promocyjnych. Natomiast najsłabiej wypadła kategoria Dom. Respondenci przyznali jej ocenę 3,7.