Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Opublikowany

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.

Złoto dla naszej Pogody! 

Pogoda.interia.pl zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Serwisy pogodowe”, z wynikiem 5,15 mln realnych użytkowników. Tym samym wyprzedziła dotychczasowego lidera, serwis accuweather.com i zostawiła daleko w tyle serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy Onet-RASP.

Miejsce 2 i srebro w mobile, gdzie INTERIA wyprzedziła WP.PL! 


Na platformie mobile w lipcu 2017 domena interia.pl wyprzedziła domenę wp.pl. Obecnie przewaga Interia.pl wynosi 332 tys. Realnych Użytkowników.

Medal brązowy dla Interii w kategorii STYL ŻYCIA!

Już po raz drugi osiągnęliśmy lepszy wynik od Grupy Edipresse.pl w kategorii „Styl życia”, awansując na 3. miejsce. Liczba real userów odwiedzających nasze serwisy lifestylowe w lipcu wyniosła aż 8,88 mln RU 

Więcej na: www.reklama.interia.pl

Udostępnij

Powiązane artykuły
Rośnie popularność polskich produktów

temu

17% Polaków bierze pod uwagę kraj pochodzenia produktu – wynika z raportu „Smart Okazje”. Wszystko wskazuje więc na to, że coraz powszechniejsza staje się postawa, którą można określić jako patriotyzm konsumencki.
Narzędzia ułatwiające zakupy

temu

Robienie zakupów nigdy nie było łatwiejsze – dziś kupować można niemal w każdej chwili i z każdego miejsca. Ograniczenia geograficzne w dobie urządzeń mobilnych i transportu międzynarodowego również nie mają już znaczenia. Na łatwość dokonywania zakupów wpływają także różnego rodzaju narzędzia, które pozwalają efektywniej planować wydatki i śledzić okazje. Przedstawiamy najpopularniejsze z nich.
Kierunek Ekologia

temu

Dbałość o środowisko naturalne, w obliczu globalnych zmian klimatycznych czy rosnącej produkcji śmieci, to już nie tylko moda, lecz przede wszystkim konieczność. Ekologia wkracza do niemal każdej dziedziny życia. Proekologiczne rozwiązania są stosowane w gospodarstwach domowych (najprostszy przykład – segregacja śmieci), biurach (dystrybutory wody zamiast dostaw wody butelkowanej), coraz częściej pojawiają się także w placówkach handlowych. Sprawdź, jak sklepy promują troskę o środowisko!
Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

temu

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.

Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.