Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Opublikowany

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.

Złoto dla naszej Pogody! 

Pogoda.interia.pl zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Serwisy pogodowe”, z wynikiem 5,15 mln realnych użytkowników. Tym samym wyprzedziła dotychczasowego lidera, serwis accuweather.com i zostawiła daleko w tyle serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy Onet-RASP.

Miejsce 2 i srebro w mobile, gdzie INTERIA wyprzedziła WP.PL! 


Na platformie mobile w lipcu 2017 domena interia.pl wyprzedziła domenę wp.pl. Obecnie przewaga Interia.pl wynosi 332 tys. Realnych Użytkowników.

Medal brązowy dla Interii w kategorii STYL ŻYCIA!

Już po raz drugi osiągnęliśmy lepszy wynik od Grupy Edipresse.pl w kategorii „Styl życia”, awansując na 3. miejsce. Liczba real userów odwiedzających nasze serwisy lifestylowe w lipcu wyniosła aż 8,88 mln RU 

Więcej na: www.reklama.interia.pl

Udostępnij

Powiązane artykuły
Marki własne w Polsce

temu

97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. Również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. Co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. Obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.