Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Opublikowany

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.

Złoto dla naszej Pogody! 

Pogoda.interia.pl zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Serwisy pogodowe”, z wynikiem 5,15 mln realnych użytkowników. Tym samym wyprzedziła dotychczasowego lidera, serwis accuweather.com i zostawiła daleko w tyle serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy Onet-RASP.

Miejsce 2 i srebro w mobile, gdzie INTERIA wyprzedziła WP.PL! 


Na platformie mobile w lipcu 2017 domena interia.pl wyprzedziła domenę wp.pl. Obecnie przewaga Interia.pl wynosi 332 tys. Realnych Użytkowników.

Medal brązowy dla Interii w kategorii STYL ŻYCIA!

Już po raz drugi osiągnęliśmy lepszy wynik od Grupy Edipresse.pl w kategorii „Styl życia”, awansując na 3. miejsce. Liczba real userów odwiedzających nasze serwisy lifestylowe w lipcu wyniosła aż 8,88 mln RU 

Więcej na: www.reklama.interia.pl

Udostępnij

Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.