Nasze realizacje

Nasze realizacje

Published

Kilka przykładów naszych działań. Zachęcamy do kontaktu, pokażemy pełne spektrum naszych możliwości.

Case 4.pngCase 1.pngCase 3.pngCase 2.pngCase 5.png

Share

Related Stories
Sonda: Ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacji

ago

52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. Konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie produkty w najbardziej przystępnych cenach. Takie działanie zdecydowanie ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych.
Seniorzy na zakupach

ago

Seniorzy coraz częściej korzystają ze zdobyczy techniki, podróżują, robią zakupy przez internet i żyją aktywnie. Jakimi jednak są klientami? Co kupują najczęściej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka liderami w komunikacji za pomocą gazetek handlowych

ago

Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience. Były one porównywane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych, a także funkcjonalności.
Kim jest klient premium?

ago

Jak zachowują się zamożni Polacy na zakupach? Czy korzystają z ofert promocyjnych? Na co zwracają uwagę, inwestując pieniądze? Przedstawiamy portret klienta premium.

Kim jest klient premium?

Jak zachowują się zamożni Polacy na zakupach? Czy korzystają z ofert promocyjnych? Na co zwracają uwagę, inwestując pieniądze? Przedstawiamy portret klienta premium.