Pobierz Raport "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków"

Pobierz Raport "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków"

Published

Badanie przyniosło bardzo ciekawe wyniki pozwalające poznać polskich konsumentów i stworzyć profile nowoczesnych klientów, w tym optymalizujących zakupy, kupujących planowo, kupujących impulsywnie, lojalnych wobec marek, bądź kierujących się w największym stopniu cechami produktów i ceną, mobilnych oraz lubiących nowe rozwiązania. Przy okazji udało się nam obalić wiele funkcjonujących w dalszym ciągu dość powszechnie na rynku stereotypów dotyczących zachowań konsumentów. Jeśli przyświeca Państwu cel - bycia dostawcą pożądanych przez współczesnych Polaków produktów - zapraszamy do lektury raportu. Im więcej wiemy o konsumentach, tym łatwiej będzie nam sprostać temu wyzwaniu.

Zachęcamy do pobrania raportu
↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓
"Smart Okazje 1.0"

Share

Attachments

Download All

Smart_Okazje_Infografika.png

image | 464 KB

Download
Related Stories
Smart Okazje - Videografika

ago

Zapraszamy do zapoznania się z videografiką opartą na części danych zebranych w raporcie "Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków 2017". 
Jakie są ulubione promocje Polaków?

ago

Raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017” wykazał, że 2. artykuł gratis to najwyżej ceniony rodzaj rabatu wśród konsumentów. Wskazało go aż 44% ankietowanych w kategorii Produkty Spożywcze, 31% badanych w segmencie Zdrowie/Uroda i 29% osób w sektorze Elektronika. Wyjątkiem okazała się branża Dom i Ogród. W tym przypadku 26% respondentów uznało, że najatrakcyjniejsza okazja to zniżka na duże zakupy.
Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów

ago

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19% respondentów do zakupu przy okazji dodatkowego produktu.
AdRetail przebadał polskich konsumentów

ago

Sieć reklamowa AdRetail, należąca do Grupy Interia.pl, opublikowała raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków”, analizujący nawyki i potrzeby polskich konsumentów.

Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.