Zakupy w biegu, czyli test aplikacji okazjum.pl

Zakupy w biegu, czyli test aplikacji okazjum.pl

Większa część społeczeństwa prowadzi intensywny tryb życia w ciągłym biegu. Te osoby nie mają czasu na spokojne przejrzenie gazetek handlowych czy obecnych promocji oferowanych przez sklepy. Zatem jak szybko i mobilnie sprawdzić, gdzie warto w danej chwili zrobić zakupy i do jakiego sklepu najlepiej się wybrać? Ratunkiem okazuje się aplikacja okazjum.pl w nowej, ulepszonej wersji.

Prosto i przejrzyście

Od razu po uruchomieniu aplikacji (warto zaznaczyć, że wyjątkowo szybko się ładuje) naszym oczom ukazuje się przejrzyste i proste menu. Ogromnym plusem jest to, że aplikacja nie jest „zaśmiecona”, dzięki czemu korzystanie z niej nie jest denerwujące i męczące. Nie ma wyskakujących okienek zachęcających do jakichś rejestracji i zakładania niepotrzebnego konta. Nie ma także wyskakujących, upierdliwych reklam, których nie da się pozbyć, ponieważ krzyżyk z napisem „zamknij” jest doskonale zabunkrowany i poza zasięgiem wzroku użytkownika. W aplikacji znajdziemy dokładnie to czego szukamy, czyli gazetki promocyjne różnych sieci handlowych w prostych okienkach. W każdym z nich na dole znajduje się informacja ile gazetek jest obecnie dostępnych i serduszko, które po kliknięciu zmienia kolor na czerwony sygnalizując, że to właśnie ten sklep należy do naszych „ulubionych”.
 

 

A jaki jest Twój ulubiony sklep?

W aplikacji mamy wybór trzech zakładek: sklepy, gazetki i ulubione. I to właśnie ta ostatnia zakładka zasługuje na chwilę uwagi. Chyba każdy ma ulubiony bądź kilka ulubionych sklepów, w których najczęściej robi zakupy. Dlatego warto skorzystać z tej opcji. Po dodaniu kilku najczęściej odwiedzanych sieci handlowych do zakładki „ulubione” otrzymujemy zdecydowanie szybszy dostęp do wybranych przez użytkownika gazetek promocyjnych i nie trzeba już wyszukiwać za każdym razem tego konkretnego sklepu. Ponadto aplikacja przesyła powiadomienia o pojawieniu się nowych gazetek, więc daje nam to gwarancję bycia na bieżąco z aktualnymi ofertami promocyjnymi.

Drobny pomocnik

Oprócz trzech podstawowych zakładek w prawym, dolnym rogu czeka na nas mały pomocnik. Dzięki niemu, oprócz samych sklepów, możemy do „ulubionych” dodać także kategorię - łącznie jest ich piętnaście. W celu przetestowania działania tej funkcji, zdecydowaliśmy się wyszukać przykładowe kosmetyki. W małym pomocniku oznaczyliśmy serduszkiem kategorię „Drogerie i Apteki” - pojawiły się wszystkie sieci, które mogły zaoferować w swoim asortymencie zakup wszelakich produktów kosmetycznych. Oczywiście po wyborze konkretnego sklepu pojawiły się aktualne gazetki. I w ten oto sposób, wśród cen promocyjnych mamy możliwość wybrania konkretnych kosmetyków oraz wybrania się na zakupy.
 

Skuteczne wsparcie sprzedaży. Tu są Twoi klienci! Jesteśmy zespołem ekspertów nastawionym na efekty sprzedażowe. Naszym corem są serwisy Promocyjni.pl, Okazjum.pl i Promoceny.pl, które należą do Grupy Interia.pl. Współpracujemy również z wydawcami zewnętrznymi, poszerzając zasięg naszych działań.