Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Seniorzy na zakupach

temu

Seniorzy coraz częściej korzystają ze zdobyczy techniki, podróżują, robią zakupy przez internet i żyją aktywnie. Jakimi jednak są klientami? Co kupują najczęściej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Kim jest klient premium?

temu

Jak zachowują się zamożni Polacy na zakupach? Czy korzystają z ofert promocyjnych? Na co zwracają uwagę, inwestując pieniądze? Przedstawiamy portret klienta premium.
Zwyczaje zakupowe kobiet i mężczyzn

temu

Jak na zakupach zachowują się mężczyźni, a jak kobiety? Na co zwracają uwagę podczas pobytu w sklepie? W jaki sposób odnoszą się do promocji i akcji rabatowych? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Rośnie popularność polskich produktów

temu

17% Polaków bierze pod uwagę kraj pochodzenia produktu – wynika z raportu „Smart Okazje”. Wszystko wskazuje więc na to, że coraz powszechniejsza staje się postawa, którą można określić jako patriotyzm konsumencki.
Narzędzia ułatwiające zakupy

temu

Robienie zakupów nigdy nie było łatwiejsze – dziś kupować można niemal w każdej chwili i z każdego miejsca. Ograniczenia geograficzne w dobie urządzeń mobilnych i transportu międzynarodowego również nie mają już znaczenia. Na łatwość dokonywania zakupów wpływają także różnego rodzaju narzędzia, które pozwalają efektywniej planować wydatki i śledzić okazje. Przedstawiamy najpopularniejsze z nich.
Kierunek Ekologia

temu

Dbałość o środowisko naturalne, w obliczu globalnych zmian klimatycznych czy rosnącej produkcji śmieci, to już nie tylko moda, lecz przede wszystkim konieczność. Ekologia wkracza do niemal każdej dziedziny życia. Proekologiczne rozwiązania są stosowane w gospodarstwach domowych (najprostszy przykład – segregacja śmieci), biurach (dystrybutory wody zamiast dostaw wody butelkowanej), coraz częściej pojawiają się także w placówkach handlowych. Sprawdź, jak sklepy promują troskę o środowisko!
Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

temu

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.
Customer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?

temu

Co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? W jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? Jak zdobyć zaangażowanie klienta? Odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.
Produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym

temu

46% Polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu Smart Okazje. Wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. Sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.
Trendy zakupowe: zdrowa żywność

temu

Czy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? Czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? Jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Seniorzy na zakupach

temu

Seniorzy coraz częściej korzystają ze zdobyczy techniki, podróżują, robią zakupy przez internet i żyją aktywnie. Jakimi jednak są klientami? Co kupują najczęściej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Kim jest klient premium?

temu

Jak zachowują się zamożni Polacy na zakupach? Czy korzystają z ofert promocyjnych? Na co zwracają uwagę, inwestując pieniądze? Przedstawiamy portret klienta premium.
Zwyczaje zakupowe kobiet i mężczyzn

temu

Jak na zakupach zachowują się mężczyźni, a jak kobiety? Na co zwracają uwagę podczas pobytu w sklepie? W jaki sposób odnoszą się do promocji i akcji rabatowych? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Rośnie popularność polskich produktów

temu

17% Polaków bierze pod uwagę kraj pochodzenia produktu – wynika z raportu „Smart Okazje”. Wszystko wskazuje więc na to, że coraz powszechniejsza staje się postawa, którą można określić jako patriotyzm konsumencki.
Narzędzia ułatwiające zakupy

temu

Robienie zakupów nigdy nie było łatwiejsze – dziś kupować można niemal w każdej chwili i z każdego miejsca. Ograniczenia geograficzne w dobie urządzeń mobilnych i transportu międzynarodowego również nie mają już znaczenia. Na łatwość dokonywania zakupów wpływają także różnego rodzaju narzędzia, które pozwalają efektywniej planować wydatki i śledzić okazje. Przedstawiamy najpopularniejsze z nich.
Kierunek Ekologia

temu

Dbałość o środowisko naturalne, w obliczu globalnych zmian klimatycznych czy rosnącej produkcji śmieci, to już nie tylko moda, lecz przede wszystkim konieczność. Ekologia wkracza do niemal każdej dziedziny życia. Proekologiczne rozwiązania są stosowane w gospodarstwach domowych (najprostszy przykład – segregacja śmieci), biurach (dystrybutory wody zamiast dostaw wody butelkowanej), coraz częściej pojawiają się także w placówkach handlowych. Sprawdź, jak sklepy promują troskę o środowisko!
Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

temu

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.
1
2
3
4
5
6