Wszystkie foliowe torby w handlu powinny być płatne? Eksperci mocno podzieleni w tej kwestii

temu

Projektowane zmiany w zakresie wprowadzenia opłat za tzw. foliówki to dobry krok w kierunku ochrony środowiska. Ale, według części ekspertów, obecny rząd powinien objąć przepisami dosłownie wszystkie reklamówki, również te najcieńsze. Ich właśnie najbardziej nadużywają konsumenci, pakując pieczywo, warzywa czy owoce.
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

temu

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

temu

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. Gdzie można spotkać smart shopper’a? W serwisie gazetkowym online.
Młodzi konsumenci – charakterystyka

temu

Młodzi konsumenci – z pokolenia Z (urodzeni pod koniec lat 90.) i Y (urodzeni na przełomie lat 80. i 90.) mają zupełnie inne zwyczaje zakupowe niż osoby w wieku powyżej 30 lat. Stanowią jednocześnie bardzo istotną siłę nabywczą – nie tylko sami przeznaczają relatywnie duże sumy na zakupy, lecz także mają wpływ na decyzje rodziców. Dlatego też skuteczne dotarcie do najmłodszej grupy klientów jest tak istotne dla marketerów.
Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

temu

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail, wykazało, że najwyżej notowane są okazje w segmencie Zdrowie/Uroda. Zyskały one 3,91 punktów. Produkty Spożywcze na poziomie 3,81 i Elektronika z wartością 3,79 zdobyły średnie wyniki pod względem organizowanych akcji promocyjnych. Natomiast najsłabiej wypadła kategoria Dom. Respondenci przyznali jej ocenę 3,7.
Adretail na konferencji InternetBeta 2017

temu

Zapraszamy na prelekcję "Smart Shopper – konsument w realiach współczesnej technologii", której będzie można wysłuchać w czasie konferencji InternetBeta 2017. Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 września w Centrum Turystyki i Rekreacji WSIIZ pod Rzeszowem.
Komunikacja z klientem w dobie nowych technologii

temu

Klienci mają coraz wyższe oczekiwania wobec sklepowej obsługi. Możliwość napisania e-maila czy zadzwonienia na infolinię to często zbyt mało. Skoro klient może dokonać zakupu o każdej porze i z każdego miejsca, to chce, by również jego problemy były rozwiązywane w ten sam sposób – szybko, mobilnie i… innowacyjnie. Dlatego coraz więcej podmiotów handlowych do kontaktu z klientem używa zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
Back to school - zwyczaje zakupowe rodziców

temu

Są takie momenty w roku, do których musimy się przygotować wcześniej. Wśród nich możemy wymienić zakupy sezonowe, takie jak np. zakup opon zimowych czy odświeżenie ogrodu na wiosnę. O wcześniejszych przygotowaniach doskonale wiedzą rodzicie posiadający dzieci w wieku szkolnym. Planowanie zakupów, preferowane promocje i zwyczaje zakupowe są inne w przypadku osób, które mieszkają w pojedynkę lub nie posiadają dzieci, niż w przypadku rodziców.
Marketing sensoryczny - wpływ zmysłów na proces zakupowy

temu

Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet za 80% reakcji mózgu. Fakt ten wykorzystują marketerzy, na różne sposoby oddziałując na zmysły potencjalnych klientów. Takie działanie określane jest mianem marketingu sensorycznego. Na czym dokładnie polega i do jakiego stopnia można w ten sposób sterować samopoczuciem konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
Udostępnianie danych, czyli sposoby na tanie zakupy

temu

Aż 74% Polaków regularnie korzysta z promocji i śledzi okazje zakupowe – wynika z raportu Smart Okazje. Okazuje się jednak, że nie ogranicza się to jedynie do poszukiwania okazji bezpośrednio w sklepach. Klienci chętnie przeglądają gazetki promocyjne, odwiedzają strony internetowe sklepów, a także… oczekują, że będą otrzymywać informacje na temat interesujących ich rabatów.
Wszystkie foliowe torby w handlu powinny być płatne? Eksperci mocno podzieleni w tej kwestii

temu

Projektowane zmiany w zakresie wprowadzenia opłat za tzw. foliówki to dobry krok w kierunku ochrony środowiska. Ale, według części ekspertów, obecny rząd powinien objąć przepisami dosłownie wszystkie reklamówki, również te najcieńsze. Ich właśnie najbardziej nadużywają konsumenci, pakując pieczywo, warzywa czy owoce.
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

temu

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium.
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

temu

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. Gdzie można spotkać smart shopper’a? W serwisie gazetkowym online.
Młodzi konsumenci – charakterystyka

temu

Młodzi konsumenci – z pokolenia Z (urodzeni pod koniec lat 90.) i Y (urodzeni na przełomie lat 80. i 90.) mają zupełnie inne zwyczaje zakupowe niż osoby w wieku powyżej 30 lat. Stanowią jednocześnie bardzo istotną siłę nabywczą – nie tylko sami przeznaczają relatywnie duże sumy na zakupy, lecz także mają wpływ na decyzje rodziców. Dlatego też skuteczne dotarcie do najmłodszej grupy klientów jest tak istotne dla marketerów.
Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

temu

Z danych, prezentowanych w raporcie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5. Ponadto, badanie zrealizowane na zlecenie Sieci AdRetail, wykazało, że najwyżej notowane są okazje w segmencie Zdrowie/Uroda. Zyskały one 3,91 punktów. Produkty Spożywcze na poziomie 3,81 i Elektronika z wartością 3,79 zdobyły średnie wyniki pod względem organizowanych akcji promocyjnych. Natomiast najsłabiej wypadła kategoria Dom. Respondenci przyznali jej ocenę 3,7.
Adretail na konferencji InternetBeta 2017

temu

Zapraszamy na prelekcję "Smart Shopper – konsument w realiach współczesnej technologii", której będzie można wysłuchać w czasie konferencji InternetBeta 2017. Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 września w Centrum Turystyki i Rekreacji WSIIZ pod Rzeszowem.
Komunikacja z klientem w dobie nowych technologii

temu

Klienci mają coraz wyższe oczekiwania wobec sklepowej obsługi. Możliwość napisania e-maila czy zadzwonienia na infolinię to często zbyt mało. Skoro klient może dokonać zakupu o każdej porze i z każdego miejsca, to chce, by również jego problemy były rozwiązywane w ten sam sposób – szybko, mobilnie i… innowacyjnie. Dlatego coraz więcej podmiotów handlowych do kontaktu z klientem używa zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
Back to school - zwyczaje zakupowe rodziców

temu

Są takie momenty w roku, do których musimy się przygotować wcześniej. Wśród nich możemy wymienić zakupy sezonowe, takie jak np. zakup opon zimowych czy odświeżenie ogrodu na wiosnę. O wcześniejszych przygotowaniach doskonale wiedzą rodzicie posiadający dzieci w wieku szkolnym. Planowanie zakupów, preferowane promocje i zwyczaje zakupowe są inne w przypadku osób, które mieszkają w pojedynkę lub nie posiadają dzieci, niż w przypadku rodziców.
Marketing sensoryczny - wpływ zmysłów na proces zakupowy

temu

Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet za 80% reakcji mózgu. Fakt ten wykorzystują marketerzy, na różne sposoby oddziałując na zmysły potencjalnych klientów. Takie działanie określane jest mianem marketingu sensorycznego. Na czym dokładnie polega i do jakiego stopnia można w ten sposób sterować samopoczuciem konsumentów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
1
2
3
4
5
6