Zakaz handlu w niedzielę a sklepy internetowe

temu

Ważą się losy handlu w niedzielę – do Sejmu trafił projekt zakładający zakaz prowadzenia sprzedaży w niedzielę przez sklepy o powierzchni powyżej 80 m2. Jak wpłynie to na sklepy internetowe? Jakie zdanie na temat zakupów internetowych w niedzielę mają Polacy? Sprawdzamy. 
Zakupowy omnichannel, czyli rozwój płatności cyfrowych.

temu

46% ankietowanych deklaruje, że korzysta z płatności elektronicznych – tak wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2016”* przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Nie oznacza to jednak, że Polacy przestają korzystać z gotówki, a jedynie, że stają się konsumentami i klientami wielokanałowymi. Poniżej przedstawiamy szczegółowe wyniki raportu.
Zakupy spożywcze przez internet coraz popularniejsze.

temu

Badanie „Zakupy online Polaków” przeprowadzone przez TNS Polska dowodzi, że aż 42% Polaków przynajmniej raz w roku robi zakupy przez internet. 13% respondentów deklaruje natomiast, że online kupuje nawet 2 razy w miesiącu. Najczęściej w sklepach internetowych zamawiają sprzęt AGD i RTV, obuwie, odzież i kosmetyki. Jednak od kilku lat rośnie również popularność zakupów spożywczych online.
Chcesz sprawdzić czy żywność jest made in Poland? Możesz mieć problem z uzyskaniem zgody. 

temu

Badanie zostało przeprowadzone przez agentów TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR SESTA. Efekty? Aż w 84 proc. badanych sklepów (dyskonty, hipermarkety, supermarkety etc.) tajemniczy klienci usłyszeli, że skanować nie mogą. Skanować bez problemów pozwoliło tylko 8 proc. nadanych sklepów. Kolejne 8 proc. wydało zgodę tymczasową (czyt. jednorazową).
Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail.

temu

O 29% w 2016 roku wzrosła liczba klientów AdRetail względem poprzednich 12 miesięcy. To jednak tylko jeden z wielu sukcesów sieci reklamowej, należącej do Grupy Interia.pl. Rok 2016 okazał się bowiem dla AdRetail prawdziwie rekordowy.  
M-commerce, czyli na zakupy ze smartfonem.

temu

75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne. Przed ekranami smartfonów i tabletów spędzają prawie 3 godziny dziennie – przeglądają strony internetowe, korzystają z serwisów społecznościowych i komunikatorów, grają. Coraz więcej z tego czasu poświęcają także na zakupy. 
Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

temu

Piaggio to firma znana wszystkim miłośnikom dwóch kółek, produkująca skutery pod nazwą Vespa. Włoscy projektanci stworzyli prototyp autonomicznego, osobistego robota, którego głównym zadaniem ma być przewożenie towarów.
Sprawdzanie pochodzenia towarów za pomocą aplikacji - czy w Polsce jest miejsce na taki produkt?

temu

Według ekspertów, wprowadzenie aplikacji do identyfikacji polskiej żywności zaszkodziłoby interesom krajowych wytwórców. Dodatkowo, utrudniłoby im to bieżącą pracę i podwyższyłoby jej koszty. Te zaś ostatecznie wpłynęłyby na ceny artykułów.
Wzrasta liczba użytkowników stosujących AdBlocki.

temu

W Polsce 33% użytkowników internetu korzysta z Adblock'a, dowiadujemy się z „Adblock Report 2017” firmy PageFair. Serwisy wchodzące w skład AdRetail mają wyjątkowo niski jak na nasz rynek poziom użytkowników blokujących reklamy, są to odpowiednio 17% w Promocyjni.pl, 14% na Okazjum.pl i 13% na Promoceny.pl. Jednak zacznijmy od początku, dlaczego używamy Adblocków? 
Tegoroczna Wielkanoc dla handlu będzie lepsza, niż rok temu. Eksperci przewidują wzrost sprzedaży

temu

Dzięki programowi Rodzina 500 plus, podniesionej pensji minimalnej i spadkowi bezrobocia, zwiększyła się siła nabywcza Polaków. To również sprzyja podwyższaniu cen towarów. Przedświąteczna sprzedaż może być wyższa o kilka procent w porównaniu z ub. rokiem. Ale zdania na temat tego, który format zyska najwięcej, są dość podzielone. 
Zakaz handlu w niedzielę a sklepy internetowe

temu

Ważą się losy handlu w niedzielę – do Sejmu trafił projekt zakładający zakaz prowadzenia sprzedaży w niedzielę przez sklepy o powierzchni powyżej 80 m2. Jak wpłynie to na sklepy internetowe? Jakie zdanie na temat zakupów internetowych w niedzielę mają Polacy? Sprawdzamy. 
Zakupowy omnichannel, czyli rozwój płatności cyfrowych.

temu

46% ankietowanych deklaruje, że korzysta z płatności elektronicznych – tak wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2016”* przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Nie oznacza to jednak, że Polacy przestają korzystać z gotówki, a jedynie, że stają się konsumentami i klientami wielokanałowymi. Poniżej przedstawiamy szczegółowe wyniki raportu.
Zakupy spożywcze przez internet coraz popularniejsze.

temu

Badanie „Zakupy online Polaków” przeprowadzone przez TNS Polska dowodzi, że aż 42% Polaków przynajmniej raz w roku robi zakupy przez internet. 13% respondentów deklaruje natomiast, że online kupuje nawet 2 razy w miesiącu. Najczęściej w sklepach internetowych zamawiają sprzęt AGD i RTV, obuwie, odzież i kosmetyki. Jednak od kilku lat rośnie również popularność zakupów spożywczych online.
Chcesz sprawdzić czy żywność jest made in Poland? Możesz mieć problem z uzyskaniem zgody. 

temu

Badanie zostało przeprowadzone przez agentów TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR SESTA. Efekty? Aż w 84 proc. badanych sklepów (dyskonty, hipermarkety, supermarkety etc.) tajemniczy klienci usłyszeli, że skanować nie mogą. Skanować bez problemów pozwoliło tylko 8 proc. nadanych sklepów. Kolejne 8 proc. wydało zgodę tymczasową (czyt. jednorazową).
Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail.

temu

O 29% w 2016 roku wzrosła liczba klientów AdRetail względem poprzednich 12 miesięcy. To jednak tylko jeden z wielu sukcesów sieci reklamowej, należącej do Grupy Interia.pl. Rok 2016 okazał się bowiem dla AdRetail prawdziwie rekordowy.  
M-commerce, czyli na zakupy ze smartfonem.

temu

75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne. Przed ekranami smartfonów i tabletów spędzają prawie 3 godziny dziennie – przeglądają strony internetowe, korzystają z serwisów społecznościowych i komunikatorów, grają. Coraz więcej z tego czasu poświęcają także na zakupy. 
Nowy wynalazek firmy Piaggio - robot na zakupy

temu

Piaggio to firma znana wszystkim miłośnikom dwóch kółek, produkująca skutery pod nazwą Vespa. Włoscy projektanci stworzyli prototyp autonomicznego, osobistego robota, którego głównym zadaniem ma być przewożenie towarów.
Sprawdzanie pochodzenia towarów za pomocą aplikacji - czy w Polsce jest miejsce na taki produkt?

temu

Według ekspertów, wprowadzenie aplikacji do identyfikacji polskiej żywności zaszkodziłoby interesom krajowych wytwórców. Dodatkowo, utrudniłoby im to bieżącą pracę i podwyższyłoby jej koszty. Te zaś ostatecznie wpłynęłyby na ceny artykułów.
Wzrasta liczba użytkowników stosujących AdBlocki.

temu

W Polsce 33% użytkowników internetu korzysta z Adblock'a, dowiadujemy się z „Adblock Report 2017” firmy PageFair. Serwisy wchodzące w skład AdRetail mają wyjątkowo niski jak na nasz rynek poziom użytkowników blokujących reklamy, są to odpowiednio 17% w Promocyjni.pl, 14% na Okazjum.pl i 13% na Promoceny.pl. Jednak zacznijmy od początku, dlaczego używamy Adblocków? 
1
2
3
4
5
6