Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19% respondentów do zakupu przy okazji dodatkowego produktu.
AdRetail przebadał polskich konsumentów

Sieć reklamowa AdRetail, należąca do Grupy Interia.pl, opublikowała raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków”, analizujący nawyki i potrzeby polskich konsumentów.
Towary z promocji rzadko trafiają do najbiedniejszych klientów. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby

Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34% ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje to 23%. Takie są wyniki raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”. Jak wyjaśniają eksperci, wskazane grupy nie ograniczają się wyłącznie do nabywania niezbędnych artykułów. Jednocześnie potrafią sprawnie zarządzać swoimi finansami.
Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów.
Aż 26% Polaków deklaruje, że przed zrobieniem zakupów szuka informacji o promocjach.

– wynika z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe polaków”. Badanie zostało przeprowadzone przez sieć AdRetail we współpracy z Polskim Standardem Płatności (operatorem systemu płatności mobilnych BLIK) i agencją badawczą Mobile Institute. Jego celem było sprawdzenie, jak wygląda ścieżka zakupowa polskich konsumentów i jakie narzędzia ją wspierają. Pierwsze wyniki badania zostały ogłoszone w czasie IAB Forum 2017.
Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która przedstawia pierwsze wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polków", którymi podzieliliśmy się podczas Forum IAB 2017.
„Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków” – pierwsze wnioski i infografika.

Kto najczęściej korzysta z promocji? Jakie sklepy najchętniej wybierają Polacy? Kto w gospodarstwie domowym podejmuje główne decyzje zakupowe? Jakie miejsce w procesie zakupowym zajmują nowe technologie? To tylko część z pytań, na które odpowiedzi przyniesie raport sieci AdRetail.
Badanie „Smart Okazje” – poznajemy tendencje zakupowe Polaków

W ciągu ostatnich miesięcy sieć AdRetail zbierała dane do raportu dotyczącego sposobu dokonywania zakupów przez Polaków – „Smart Okazje”. Badanie jest przeprowadzane we współpracy z Polskim Standardem Płatności (operatorem systemu płatności mobilnych BLIK), który został partnerem strategicznym, i agencją badawczą Mobile Institute. Pierwsze wyniki badania zostaną ogłoszone w czasie IAB Forum 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Data premiery całego raportu będzie znana w najbliższych dniach.
Jakie są ulubione promocje Polaków?

Raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017” wykazał, że 2. artykuł gratis to najwyżej ceniony rodzaj rabatu wśród konsumentów. Wskazało go aż 44% ankietowanych w kategorii Produkty Spożywcze, 31% badanych w segmencie Zdrowie/Uroda i 29% osób w sektorze Elektronika. Wyjątkiem okazała się branża Dom i Ogród. W tym przypadku 26% respondentów uznało, że najatrakcyjniejsza okazja to zniżka na duże zakupy.
Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19% respondentów do zakupu przy okazji dodatkowego produktu.
AdRetail przebadał polskich konsumentów

Sieć reklamowa AdRetail, należąca do Grupy Interia.pl, opublikowała raport „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków”, analizujący nawyki i potrzeby polskich konsumentów.
Towary z promocji rzadko trafiają do najbiedniejszych klientów. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby

Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34% ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje to 23%. Takie są wyniki raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”. Jak wyjaśniają eksperci, wskazane grupy nie ograniczają się wyłącznie do nabywania niezbędnych artykułów. Jednocześnie potrafią sprawnie zarządzać swoimi finansami.
Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów.
Aż 26% Polaków deklaruje, że przed zrobieniem zakupów szuka informacji o promocjach.

– wynika z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe polaków”. Badanie zostało przeprowadzone przez sieć AdRetail we współpracy z Polskim Standardem Płatności (operatorem systemu płatności mobilnych BLIK) i agencją badawczą Mobile Institute. Jego celem było sprawdzenie, jak wygląda ścieżka zakupowa polskich konsumentów i jakie narzędzia ją wspierają. Pierwsze wyniki badania zostały ogłoszone w czasie IAB Forum 2017.
Premierowa prezentacja wyników raportu na Forum IAB 2017

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która przedstawia pierwsze wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polków", którymi podzieliliśmy się podczas Forum IAB 2017.
„Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków” – pierwsze wnioski i infografika.

Kto najczęściej korzysta z promocji? Jakie sklepy najchętniej wybierają Polacy? Kto w gospodarstwie domowym podejmuje główne decyzje zakupowe? Jakie miejsce w procesie zakupowym zajmują nowe technologie? To tylko część z pytań, na które odpowiedzi przyniesie raport sieci AdRetail.
Badanie „Smart Okazje” – poznajemy tendencje zakupowe Polaków

W ciągu ostatnich miesięcy sieć AdRetail zbierała dane do raportu dotyczącego sposobu dokonywania zakupów przez Polaków – „Smart Okazje”. Badanie jest przeprowadzane we współpracy z Polskim Standardem Płatności (operatorem systemu płatności mobilnych BLIK), który został partnerem strategicznym, i agencją badawczą Mobile Institute. Pierwsze wyniki badania zostaną ogłoszone w czasie IAB Forum 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Data premiery całego raportu będzie znana w najbliższych dniach.